duminică, ianuarie 11, 2009

Mi-e rau dor de mare !!!

Nu stiu cum sa va spun ... dar dupa cum zice si cantecul.. mi-e rau dor de mare... mi-e dor de cainii din fata blocului, de vecina de la 4 care imi bate in calorifer cand dau muzica prea tare si care in fiecare dimineata isi scutura patura pe geamurile de la balconul meu... mi-e dor sa ascult muzica cu mama si sa-i povestesc ce am facut in ultima vreme... mi-e dor sa merg in tricou si slapi pe strada... sa ma plictisesc.. mi-e dor de prietenele mele si de serile in care stateam pana dimineata si povesteam toate tampeniile... mi-e dor sa simt nisipul intre degetele de la picioare si...mi-e dor sa fac baie in mare... ma apuca nostalgia, poate datorita faptului ca am atatea lucruri de facut... deci... o zi buna!
P.S. La multi ani pe 2009!

3 comentarii:

Lex spunea...

ard si ma sting dc nu plec acum...sa inteleg ca ti-am violat jurnalul intim...muhaaa..nu esti numai u cu eul tau..ne ai pe noi, suntem prietenii tai/venim te luam, te ducem unde vrei..[..]barman da-i de baut ceva:))). deci, nu fi atat de sigura ca "puli" nu-si arunca un ochi din cand in cand..

imi place...hai ca ti-am scris frumos...asa ca pentru o fiica..plec ca deja incep sa abeez si poate ca o sa mai citeasca cineva comentul meu si sigur e pierdut pe undeva printre randurile primului paragraf..ahh..abia ma mai abtin(sa mai zic ceva). stiu e suficient..multumesc pentru atentie, la revedere

Anonim spunea...

mda... maare, soare, chestii...

Anonim spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!