miercuri, aprilie 16, 2008

acasa???

M-am mutat in sfarsit ( a3a oara pe anul studentesc 2007-2008 ) ... sunt confuza.. nu mai stiu care e " acasa" ba e acasa din Constanta, ba fosta casa ( la gazda ), ba actuala casa ( la camin )... Uneori ma simt ca un melc... vesnic cu rucsacul in spate.... imi car lucruri din punctul A... spre punctul B ... Acum ca m-am mutat aici stau si ma gandesc ca tre` sa incep sa duc din lucruri acasa( in Constanta ).. si dupa aceea.... o sa vin cu ele din nou in Bucuresti si tot asa...

P.S. Stii povestea cu bufnita ???

2 comentarii:

Lex spunea...

stiu eu,stiu eu povestea bufnita..:)).."bunicule,bunicule spune-mi si mie o poveste"..si au trait fericiti pana cand a murit bufnita...=)).

MIRY spunea...

mai eu nu stiam bancul cu bufnita dar stiu zicala aceea optimista care te face sa prinzi curaj in astfel de momente:"va iesi soarele si pe strada ta!"