joi, aprilie 03, 2008

anormal?

Din ce in ce mai mult incep sa cred ca e anormal tot ce se intampla in tara asta. In urma cu vreo luna am vazut la tv o stire cu o actrita ajunsa la pensie care s-a sinucis pentru ca a vazut factura de intretinere... disperata ca nu-i ajungeau banii sa-si plateasca facturile s-a aruncat de la balcon ...

Aseara am fost pana la supermarket ... in coltul magazinului o batranica cersea... a venit o " doamna" de etnie roma ( imbracata in portul specific: halat de baie si papuci ) si i-a dat 2 lei.. batranica era extaziata... si eu scarbita, evident... nu din cauza gestului ( care a fost de admirat) ci din cauza ideii.

Ieri am avut o discutie cu cineva care mi-a propus sa ma inscriu la facultate la FR ca doar diploma conteaza... i-am explicat ca nu ma intereseaza sa am doar o diploma... n-a inteles... m-a facut imatura desi cel putin din punctul asta de vedere chiar nu mi se pare ca as fi...

Tot ieri au fost abuzati niste tineri pentru ca erau anti-nato.. asta intr-o tara in care teoretic ai drept de libera exprimare. Mi-e cam sila!


Un comentariu:

Unknown spunea...

am vazut si eu stirea cu acei tineri ridicati de politisti de zilele summit-ului. chiar au fost inumani oamenii aia. nu mai puteai sa arunci o hartie la gunoi ca imediat deveneai suspect. chiar au dus-o la extrem