joi, aprilie 24, 2008

Munca ucide!

Acum cand toata lumea se ocupa de curatenia de Pasti am descoperit un articol care sa-mi sustina lenea. Conform unui studiu se produce o moarte la 15 secunde, ceea ce inseamna 6000 de morti/ zi, e drept... e vorba despre accidentele de la locul de munca dar pana la urma si curatenia de Pasti poate produce accidente,nu? De-abia astept sa vina mama de la serviciu sa-i zic ca nu am facut nimic si sa am si scuza " nu vreau sa mor! :(" Sunt chiar curioasa daca va prinde ideea mea. :D

Da` serios acum, daca imi pica geamul in cap in timp ce-l sterg? sau ... daca sterg pe jos pot aluneca si evident, pot muri... sau chiar la cumparaturi daca merg... ma poate calca o masina in timp ce traversez :(. Nu ca as fi eu lenesa, dar chiar nu vreau sa mor acum, inainte de sarbatorile de Pasti. Spor la treaba voua, celor care vreti sa muriti... pana la urma o coliva e binevenita tot timpul :>

Niciun comentariu: